🍓 𝘓𝘪𝘓𝘪𝘵𝘩 🍓

🍓🥀🍓🥀🍓🥀


BTS

 

دریافت
بمیرم برا مونی 😭😭🤣🤣🤣

دریافت
من برم عکس یونتانو رو پرچم ایران بزنم  ... فعلا

 

دریافت

من میمیرم برا وکال نامجون 🤣🤣❤🍓

دریافت

گااااااااااااد .... یکی فندومو بگیره🤣🤣🤣🤣🤣🍓

دریافت
من برم داداشمو بفروشم .... جرررر
 

دریافت
الان فهمیدم جریان ام وی باتر چی بود 🤣🤦🏻‍♀️

 

دریافت
مای سوییت هارت🥺🤧🍓

 

دریافت
من شمارو با خودتون تنها میذارم 😂🥀

 

دریافت
از اونجایی ک خودم روش کراشم گذاشتم شماعم فیض ببرین ؛)

اینم اهنگش : download

Thursday 3 Tir 00 , 22:47 🦄🌈noshmak 🍭🍓
وایییی جرررر پارههه شدم برا صایه مونی😂😂😂😂😂😂😂
عررر‌یونتانیییی😑😑😂😂😂😂
اصنن محشرررررر بود اون سایه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩⁦👏🏻⁩
جرررررررررررررررررررررررررررررررر ارهههههه 😍😍😍😂😂😂😂
جر..
یسسس🤣🤣
من خاهر ندارم داداشم ندارم کیو بفروشم؟ T T

هننن اون اهنگ اخریه خیلی خوب بودددددددد

خوبی کارلا جونی؟چخبرا
من داداشمو باهات نصف میکنم هانی ناراحت نباااااااش 🥺🥺🤍🤍😂😂

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

اره عزیزدل ^-^ سلامتیت تو چییییییییی؟ *-* خوبی چخبرا؟ *-*
گناااا دارهههههههه کوچولووو

منم خوبم 🙂
سیلامتی هر روز مثه روح میگذره و من هیچ کاری جز گشتن تو نت نمیکنم/
نه اصلااااااااااااا

خوبههههههه *-*

چقد منی تووووو :( هی زندگییییییییی
واو روابط عاشقان موج میزنه در میان شما دو تا😂😂

واقن هعی زندگیT_T
شدیددددددددددد انقد زیاده دارم خفه میشم اصن😂😂😂😂😂😂

هعیییییییییی تر T_______________T
Saturday 24 Mehr 00 , 11:15 علی میرزائی
آبجی اگه میتونی و زحمتی نمیشه دنبال کن ممنون بقیه هم همینطور فیلم و موزیک خفن میزارم

🩹🍑🩹🍑🩹🍑🩹🍑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan